با همکاری مشترک دانشگاه پیام نور و انجمن علمی ارتقاء کتابخانه‌های عمومی ایران

آ

  • آمادگی الکترونیکی سنجش میزان آمادگی یادگیری الکترونیکی دانشجویان تحصیلات تکمیلی مؤسسه آموزش عالی جهاد دانشگاهی خوزستان [دوره 6، شماره 4 (پیاپی 24)، 1398، صفحه 57-68]

ا

  • ارتباطات بین فردی مهارت‌های ارتباطی کتابداران کتابخانه‌های عمومی استان فارس و تأثیر متغیرهای جمعیت‌شناختی بر آن [دوره 6، شماره 1 (پیاپی 21)، 1398، صفحه 47-56]

  • ارزیابی سوگیری در همترازخوانی [دوره 6، شماره 2 (پیاپی 22)، 1398، صفحه 51-62]

  • ارزیابی منابع اطلاعاتی بررسی نقش والدین، معلمان و کتابداران در آموزش مهارت‌های سواد اطلاعاتی به دانش‌آموزان [دوره 6، شماره 3 (پیاپی 23)، 1398، صفحه 11-24]

  • استادندارد ایزو/ آی. ای. سی. 27002 بررسی وضعیت به کارگیری معماری امنیت اطلاعات در کتابخانه‌های عمومی ‌استان مازندران براساس استاندارد ایزو /آی ای سی 27002 [دوره 6، شماره 2 (پیاپی 22)، 1398، صفحه 35-50]

  • استان فارس مهارت‌های ارتباطی کتابداران کتابخانه‌های عمومی استان فارس و تأثیر متغیرهای جمعیت‌شناختی بر آن [دوره 6، شماره 1 (پیاپی 21)، 1398، صفحه 47-56]

  • استان قم امکان استقرار مدل مدیریت دانش بکوویتز و ویلیامز و تأثیر آن بر تسهیم دانش در کتابخانه‌های عمومی استان قم [دوره 6، شماره 3 (پیاپی 23)، 1398، صفحه 59-68]

  • استفاده از فناوری اطلاعات بررسی شکاف دیجیتالی بین دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه علوم پزشکی ایران از نظر استفاده، دسترسی و مهارتهای فناوری‌ اطلاعات [دوره 6، شماره 1 (پیاپی 21)، 1398، صفحه 27-37]

  • استفاده بهینه از منابع اطلاعاتی بررسی نقش والدین، معلمان و کتابداران در آموزش مهارت‌های سواد اطلاعاتی به دانش‌آموزان [دوره 6، شماره 3 (پیاپی 23)، 1398، صفحه 11-24]

  • اشتراک دانش سنجش تاثیر عوامل انگیزشی بر تسهیم دانش (مطالعه موردی کارکنان آرشیو ملی ایران) [دوره 6، شماره 1 (پیاپی 21)، 1398، صفحه 11-26]

  • اشتراک دانش سنجش عوامل مؤثر بر اشتراک دانش کارکنان آرشیو ملی ایران [دوره 6، شماره 4 (پیاپی 24)، 1398، صفحه 41-56]

  • اعتیاد به اینترنت سواد اطلاعاتی، یادگیری خودتنظیم و اعتیاد به اینترنت در دانشجویان دختر تحصیلات تکمیلی [دوره 6، شماره 3 (پیاپی 23)، 1398، صفحه 25-32]

  • اعضای کتابخانه همخوانی منابع کتابخانه‌های عمومی با نیاز کاربران: مطالعه تطبیقی کتابخانه‌های عمومی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران و نهاد کتابخانه‌های عمومی شهر تهران [دوره 6، شماره 3 (پیاپی 23)، 1398، صفحه 33-44]

  • اقتصاد مقاومتی طراحی و تبیین مدل مدیریت دانش در تقویت اصول اقتصاد مقاومتی در بانک‌ ها [دوره 6، شماره 2 (پیاپی 22)، 1398، صفحه 11-24]

  • اکتشاف نقش سرمایه اجتماعی در توسعه یادگیری دوسوتوانی و انتقال دانش (مورد مطالعه: اعضای هیئت‌علمی دانشگاه ‌آزاد اسلامی و پیام نور) [دوره 6، شماره 4 (پیاپی 24)، 1398، صفحه 69-80]

  • امنیت اطلاعات بررسی وضعیت به کارگیری معماری امنیت اطلاعات در کتابخانه‌های عمومی ‌استان مازندران براساس استاندارد ایزو /آی ای سی 27002 [دوره 6، شماره 2 (پیاپی 22)، 1398، صفحه 35-50]

  • اینترنت انرژی ارائه الگوی پیاده‌سازی اینترنت انرژی در سازمان‌های دولتی کشور با رویکرد تحلیل گزینه‌های استراتژیک و نگاشت علی [دوره 6، شماره 4 (پیاپی 24)، 1398، صفحه 11-24]

  • انتفاع نقش سرمایه اجتماعی در توسعه یادگیری دوسوتوانی و انتقال دانش (مورد مطالعه: اعضای هیئت‌علمی دانشگاه ‌آزاد اسلامی و پیام نور) [دوره 6، شماره 4 (پیاپی 24)، 1398، صفحه 69-80]

  • انتقال دانش ارائه مدل انتقال دانش در مراکز رشد دانشگاهی [دوره 6، شماره 2 (پیاپی 22)، 1398، صفحه 63-80]

  • انتقال دانش نقش سرمایه اجتماعی در توسعه یادگیری دوسوتوانی و انتقال دانش (مورد مطالعه: اعضای هیئت‌علمی دانشگاه ‌آزاد اسلامی و پیام نور) [دوره 6، شماره 4 (پیاپی 24)، 1398، صفحه 69-80]

ب

  • بانک انصار طراحی و تبیین مدل مدیریت دانش در تقویت اصول اقتصاد مقاومتی در بانک‌ ها [دوره 6، شماره 2 (پیاپی 22)، 1398، صفحه 11-24]

  • بی‌طرفی سوگیری در همترازخوانی [دوره 6، شماره 2 (پیاپی 22)، 1398، صفحه 51-62]

  • بکوویتز و ویلیامز امکان استقرار مدل مدیریت دانش بکوویتز و ویلیامز و تأثیر آن بر تسهیم دانش در کتابخانه‌های عمومی استان قم [دوره 6، شماره 3 (پیاپی 23)، 1398، صفحه 59-68]

  • بیمارستان‌های آموزشی بررسی سطح سواد اطلاعاتی پرستاران جهت ارائه کارآمد مراقبت مبتنی بر شواهد در بیمارستان‌های آموزشی شهر بوشهر در سال 1397 [دوره 6، شماره 4 (پیاپی 24)، 1398، صفحه 25-40]

  • بوشهر بررسی سطح سواد اطلاعاتی پرستاران جهت ارائه کارآمد مراقبت مبتنی بر شواهد در بیمارستان‌های آموزشی شهر بوشهر در سال 1397 [دوره 6، شماره 4 (پیاپی 24)، 1398، صفحه 25-40]

پ

  • پرستاران بررسی سطح سواد اطلاعاتی پرستاران جهت ارائه کارآمد مراقبت مبتنی بر شواهد در بیمارستان‌های آموزشی شهر بوشهر در سال 1397 [دوره 6، شماره 4 (پیاپی 24)، 1398، صفحه 25-40]

ت

  • تحصیلات تکمیلی سواد اطلاعاتی، یادگیری خودتنظیم و اعتیاد به اینترنت در دانشجویان دختر تحصیلات تکمیلی [دوره 6، شماره 3 (پیاپی 23)، 1398، صفحه 25-32]

  • تحقیق در عملیات نرم ارائه الگوی پیاده‌سازی اینترنت انرژی در سازمان‌های دولتی کشور با رویکرد تحلیل گزینه‌های استراتژیک و نگاشت علی [دوره 6، شماره 4 (پیاپی 24)، 1398، صفحه 11-24]

  • تسهیم دانش امکان استقرار مدل مدیریت دانش بکوویتز و ویلیامز و تأثیر آن بر تسهیم دانش در کتابخانه‌های عمومی استان قم [دوره 6، شماره 3 (پیاپی 23)، 1398، صفحه 59-68]

  • تئوری داده‌بنیاد طراحی و تبیین مدل مدیریت دانش در تقویت اصول اقتصاد مقاومتی در بانک‌ ها [دوره 6، شماره 2 (پیاپی 22)، 1398، صفحه 11-24]

د

  • دانش ارائه مدل انتقال دانش در مراکز رشد دانشگاهی [دوره 6، شماره 2 (پیاپی 22)، 1398، صفحه 63-80]

  • دانشجویان سواد اطلاعاتی، یادگیری خودتنظیم و اعتیاد به اینترنت در دانشجویان دختر تحصیلات تکمیلی [دوره 6، شماره 3 (پیاپی 23)، 1398، صفحه 25-32]

  • دانشجویان سنجش میزان آمادگی یادگیری الکترونیکی دانشجویان تحصیلات تکمیلی مؤسسه آموزش عالی جهاد دانشگاهی خوزستان [دوره 6، شماره 4 (پیاپی 24)، 1398، صفحه 57-68]

  • دانشجویان تحصیلات تکمیلی بررسی شکاف دیجیتالی بین دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه علوم پزشکی ایران از نظر استفاده، دسترسی و مهارتهای فناوری‌ اطلاعات [دوره 6، شماره 1 (پیاپی 21)، 1398، صفحه 27-37]

  • دانشگاه علوم پزشکی ایران بررسی شکاف دیجیتالی بین دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه علوم پزشکی ایران از نظر استفاده، دسترسی و مهارتهای فناوری‌ اطلاعات [دوره 6، شماره 1 (پیاپی 21)، 1398، صفحه 27-37]

  • دانشگاه علوم پزشکی قم بررسی تاثیرات کتابخانه در کاهش آسیب های اجتماعی زنان ناشی از تاثیرات شبکه های اجتماعی (مطالعه موردی کاربران زن عضو کتابخانه علوم پزشکی قم) [دوره 6، شماره 2 (پیاپی 22)، 1398، صفحه 81-92]

  • دسترسی مؤثر به اطلاعات بررسی نقش والدین، معلمان و کتابداران در آموزش مهارت‌های سواد اطلاعاتی به دانش‌آموزان [دوره 6، شماره 3 (پیاپی 23)، 1398، صفحه 11-24]

ر

  • رفتار اشتراک دانش سنجش تاثیر عوامل انگیزشی بر تسهیم دانش (مطالعه موردی کارکنان آرشیو ملی ایران) [دوره 6، شماره 1 (پیاپی 21)، 1398، صفحه 11-26]

  • رفتار اشتراک دانش سنجش عوامل مؤثر بر اشتراک دانش کارکنان آرشیو ملی ایران [دوره 6، شماره 4 (پیاپی 24)، 1398، صفحه 41-56]

  • روش‌های اشتراک دانش سنجش عوامل مؤثر بر اشتراک دانش کارکنان آرشیو ملی ایران [دوره 6، شماره 4 (پیاپی 24)، 1398، صفحه 41-56]

  • رویکردهای ارزیابی هستی‌سناسی بررسی روش‌های ارزیابی هستی‌شناسی [دوره 6، شماره 2 (پیاپی 22)، 1398، صفحه 25-34]

ز

  • زنان بررسی تاثیرات کتابخانه در کاهش آسیب های اجتماعی زنان ناشی از تاثیرات شبکه های اجتماعی (مطالعه موردی کاربران زن عضو کتابخانه علوم پزشکی قم) [دوره 6، شماره 2 (پیاپی 22)، 1398، صفحه 81-92]

  • زنان خانه‌دار بررسی وضعیت مطالعه زنان شاغل و خانه دار شهر زاهدان [دوره 6، شماره 3 (پیاپی 23)، 1398، صفحه 69-80]

  • زنان شاغل بررسی وضعیت مطالعه زنان شاغل و خانه دار شهر زاهدان [دوره 6، شماره 3 (پیاپی 23)، 1398، صفحه 69-80]

س

  • سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران همخوانی منابع کتابخانه‌های عمومی با نیاز کاربران: مطالعه تطبیقی کتابخانه‌های عمومی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران و نهاد کتابخانه‌های عمومی شهر تهران [دوره 6، شماره 3 (پیاپی 23)، 1398، صفحه 33-44]

  • سازمان‌های دولتی ارائه الگوی پیاده‌سازی اینترنت انرژی در سازمان‌های دولتی کشور با رویکرد تحلیل گزینه‌های استراتژیک و نگاشت علی [دوره 6، شماره 4 (پیاپی 24)، 1398، صفحه 11-24]

  • سرفصل ارزیابی تطبیقی منابع اطلاعاتی معرفی شده در سرفصل‌های دروس دوره کارشناسی علم اطلاعات و دانش‌شناسی (وزارت علوم، تحقیقات و فناوری) با کتابداری و اطلاع‌رسانی پزشکی (وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی) [دوره 6، شماره 1 (پیاپی 21)، 1398، صفحه 69-79]

  • سرمایه اجتماعی نقش سرمایه اجتماعی در توسعه یادگیری دوسوتوانی و انتقال دانش (مورد مطالعه: اعضای هیئت‌علمی دانشگاه ‌آزاد اسلامی و پیام نور) [دوره 6، شماره 4 (پیاپی 24)، 1398، صفحه 69-80]

  • سواد اطلاعاتی سواد اطلاعاتی، یادگیری خودتنظیم و اعتیاد به اینترنت در دانشجویان دختر تحصیلات تکمیلی [دوره 6، شماره 3 (پیاپی 23)، 1398، صفحه 25-32]

  • سواد اطلاعاتی بررسی سطح سواد اطلاعاتی پرستاران جهت ارائه کارآمد مراقبت مبتنی بر شواهد در بیمارستان‌های آموزشی شهر بوشهر در سال 1397 [دوره 6، شماره 4 (پیاپی 24)، 1398، صفحه 25-40]

  • سوگیری سوگیری در همترازخوانی [دوره 6، شماره 2 (پیاپی 22)، 1398، صفحه 51-62]

ش

  • شبکه‌های اجتماعی بررسی تاثیرات کتابخانه در کاهش آسیب های اجتماعی زنان ناشی از تاثیرات شبکه های اجتماعی (مطالعه موردی کاربران زن عضو کتابخانه علوم پزشکی قم) [دوره 6، شماره 2 (پیاپی 22)، 1398، صفحه 81-92]

  • شکاف دیجیتالی بررسی شکاف دیجیتالی بین دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه علوم پزشکی ایران از نظر استفاده، دسترسی و مهارتهای فناوری‌ اطلاعات [دوره 6، شماره 1 (پیاپی 21)، 1398، صفحه 27-37]

  • شهر زاهدان بررسی وضعیت مطالعه زنان شاغل و خانه دار شهر زاهدان [دوره 6، شماره 3 (پیاپی 23)، 1398، صفحه 69-80]

  • شهرستان کاشان بررسی رابطه فرسودگی‌شغلی با مهارت‌های‌ارتباطی کتابداران کتابخانه‌های عمومی شهرستان کاشان [دوره 6، شماره 1 (پیاپی 21)، 1398، صفحه 57-67]

  • شیوه‌های تفکر شناسایی نقش سبک‌های تفکر کارکنان نهادهای کتابخانه‌های عمومی ایران در ارتباط با ویژگی‌های کارآفرینی [دوره 6، شماره 4 (پیاپی 24)، 1398، صفحه 81-90]

ع

  • علم اطلاعات و دانش‌شناسی ارزیابی تطبیقی منابع اطلاعاتی معرفی شده در سرفصل‌های دروس دوره کارشناسی علم اطلاعات و دانش‌شناسی (وزارت علوم، تحقیقات و فناوری) با کتابداری و اطلاع‌رسانی پزشکی (وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی) [دوره 6، شماره 1 (پیاپی 21)، 1398، صفحه 69-79]

  • عوامل انگیزشی بیرونی سنجش تاثیر عوامل انگیزشی بر تسهیم دانش (مطالعه موردی کارکنان آرشیو ملی ایران) [دوره 6، شماره 1 (پیاپی 21)، 1398، صفحه 11-26]

ف

  • فرسودگی شغلی بررسی رابطه فرسودگی‌شغلی با مهارت‌های‌ارتباطی کتابداران کتابخانه‌های عمومی شهرستان کاشان [دوره 6، شماره 1 (پیاپی 21)، 1398، صفحه 57-67]

  • فناوری اطلاعات بررسی میزان استفاده از کاربری‌های کسب و کار الکترونیک (نمونه پژوهی: مرکز منطقه‌ای اطلاع‌رسانی علوم و فناوری) [دوره 6، شماره 1 (پیاپی 21)، 1398، صفحه 39-46]

ک

  • کارآفرینی شناسایی نقش سبک‌های تفکر کارکنان نهادهای کتابخانه‌های عمومی ایران در ارتباط با ویژگی‌های کارآفرینی [دوره 6، شماره 4 (پیاپی 24)، 1398، صفحه 81-90]

  • کارشناسی ارزیابی تطبیقی منابع اطلاعاتی معرفی شده در سرفصل‌های دروس دوره کارشناسی علم اطلاعات و دانش‌شناسی (وزارت علوم، تحقیقات و فناوری) با کتابداری و اطلاع‌رسانی پزشکی (وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی) [دوره 6، شماره 1 (پیاپی 21)، 1398، صفحه 69-79]

  • کتابخانه بررسی تاثیرات کتابخانه در کاهش آسیب های اجتماعی زنان ناشی از تاثیرات شبکه های اجتماعی (مطالعه موردی کاربران زن عضو کتابخانه علوم پزشکی قم) [دوره 6، شماره 2 (پیاپی 22)، 1398، صفحه 81-92]

  • کتابخانه‌های عمومی بررسی رابطه فرسودگی‌شغلی با مهارت‌های‌ارتباطی کتابداران کتابخانه‌های عمومی شهرستان کاشان [دوره 6، شماره 1 (پیاپی 21)، 1398، صفحه 57-67]

  • کتابخانه‌های عمومی همخوانی منابع کتابخانه‌های عمومی با نیاز کاربران: مطالعه تطبیقی کتابخانه‌های عمومی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران و نهاد کتابخانه‌های عمومی شهر تهران [دوره 6، شماره 3 (پیاپی 23)، 1398، صفحه 33-44]

  • کتابخانه‌های عمومی امکان استقرار مدل مدیریت دانش بکوویتز و ویلیامز و تأثیر آن بر تسهیم دانش در کتابخانه‌های عمومی استان قم [دوره 6، شماره 3 (پیاپی 23)، 1398، صفحه 59-68]

  • کتابداران بررسی رابطه فرسودگی‌شغلی با مهارت‌های‌ارتباطی کتابداران کتابخانه‌های عمومی شهرستان کاشان [دوره 6، شماره 1 (پیاپی 21)، 1398، صفحه 57-67]

  • کتابداران کتابخانه عمومی بررسی وضعیت به کارگیری معماری امنیت اطلاعات در کتابخانه‌های عمومی ‌استان مازندران براساس استاندارد ایزو /آی ای سی 27002 [دوره 6، شماره 2 (پیاپی 22)، 1398، صفحه 35-50]

  • کتابداران کتابخانه‏های عمومی مهارت‌های ارتباطی کتابداران کتابخانه‌های عمومی استان فارس و تأثیر متغیرهای جمعیت‌شناختی بر آن [دوره 6، شماره 1 (پیاپی 21)، 1398، صفحه 47-56]

  • کتابداری و اطلاع‌رسانی پزشکی ارزیابی تطبیقی منابع اطلاعاتی معرفی شده در سرفصل‌های دروس دوره کارشناسی علم اطلاعات و دانش‌شناسی (وزارت علوم، تحقیقات و فناوری) با کتابداری و اطلاع‌رسانی پزشکی (وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی) [دوره 6، شماره 1 (پیاپی 21)، 1398، صفحه 69-79]

  • کسب و کار الکترونیک بررسی میزان استفاده از کاربری‌های کسب و کار الکترونیک (نمونه پژوهی: مرکز منطقه‌ای اطلاع‌رسانی علوم و فناوری) [دوره 6، شماره 1 (پیاپی 21)، 1398، صفحه 39-46]

  • کلیدواژه‌ها: عوامل انگیزشی درونی سنجش تاثیر عوامل انگیزشی بر تسهیم دانش (مطالعه موردی کارکنان آرشیو ملی ایران) [دوره 6، شماره 1 (پیاپی 21)، 1398، صفحه 11-26]

م

  • مدارس علمیه بررسی وضعیت مطالعه غیر درسی در مدارس علمیه خواهران مشهد [دوره 6، شماره 1 (پیاپی 21)، 1398، صفحه 81-88]

  • مدیریت دانش ارائه مدل انتقال دانش در مراکز رشد دانشگاهی [دوره 6، شماره 2 (پیاپی 22)، 1398، صفحه 63-80]

  • مدیریت دانش طراحی و تبیین مدل مدیریت دانش در تقویت اصول اقتصاد مقاومتی در بانک‌ ها [دوره 6، شماره 2 (پیاپی 22)، 1398، صفحه 11-24]

  • مدیریت دانش امکان استقرار مدل مدیریت دانش بکوویتز و ویلیامز و تأثیر آن بر تسهیم دانش در کتابخانه‌های عمومی استان قم [دوره 6، شماره 3 (پیاپی 23)، 1398، صفحه 59-68]

  • مدیریت دانش سنجش عوامل مؤثر بر اشتراک دانش کارکنان آرشیو ملی ایران [دوره 6، شماره 4 (پیاپی 24)، 1398، صفحه 41-56]

  • مراقبت مبتنی بر شواهد بررسی سطح سواد اطلاعاتی پرستاران جهت ارائه کارآمد مراقبت مبتنی بر شواهد در بیمارستان‌های آموزشی شهر بوشهر در سال 1397 [دوره 6، شماره 4 (پیاپی 24)، 1398، صفحه 25-40]

  • مراکز رشد دانشگاهی ارائه مدل انتقال دانش در مراکز رشد دانشگاهی [دوره 6، شماره 2 (پیاپی 22)، 1398، صفحه 63-80]

  • مرکز منطقه‌ای اطلاع‌رسانی علوم و فناوری شیراز بررسی میزان استفاده از کاربری‌های کسب و کار الکترونیک (نمونه پژوهی: مرکز منطقه‌ای اطلاع‌رسانی علوم و فناوری) [دوره 6، شماره 1 (پیاپی 21)، 1398، صفحه 39-46]

  • مطالعه بررسی وضعیت مطالعه زنان شاغل و خانه دار شهر زاهدان [دوره 6، شماره 3 (پیاپی 23)، 1398، صفحه 69-80]

  • معیارهای ارزیابی هستی‌شناسی بررسی روش‌های ارزیابی هستی‌شناسی [دوره 6، شماره 2 (پیاپی 22)، 1398، صفحه 25-34]

  • منابع اطلاعاتی ارزیابی تطبیقی منابع اطلاعاتی معرفی شده در سرفصل‌های دروس دوره کارشناسی علم اطلاعات و دانش‌شناسی (وزارت علوم، تحقیقات و فناوری) با کتابداری و اطلاع‌رسانی پزشکی (وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی) [دوره 6، شماره 1 (پیاپی 21)، 1398، صفحه 69-79]

  • منابع اطلاعاتی همخوانی منابع کتابخانه‌های عمومی با نیاز کاربران: مطالعه تطبیقی کتابخانه‌های عمومی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران و نهاد کتابخانه‌های عمومی شهر تهران [دوره 6، شماره 3 (پیاپی 23)، 1398، صفحه 33-44]

  • مهارت‌های ارتباطی مهارت‌های ارتباطی کتابداران کتابخانه‌های عمومی استان فارس و تأثیر متغیرهای جمعیت‌شناختی بر آن [دوره 6، شماره 1 (پیاپی 21)، 1398، صفحه 47-56]

  • مهارت‌های ارتباطی بررسی رابطه فرسودگی‌شغلی با مهارت‌های‌ارتباطی کتابداران کتابخانه‌های عمومی شهرستان کاشان [دوره 6، شماره 1 (پیاپی 21)، 1398، صفحه 57-67]

  • مهارت‌های سواد اطلاعاتی بررسی نقش والدین، معلمان و کتابداران در آموزش مهارت‌های سواد اطلاعاتی به دانش‌آموزان [دوره 6، شماره 3 (پیاپی 23)، 1398، صفحه 11-24]

  • مؤسسه آموزش عالی جهاد دانشگاهی خوزستان سنجش میزان آمادگی یادگیری الکترونیکی دانشجویان تحصیلات تکمیلی مؤسسه آموزش عالی جهاد دانشگاهی خوزستان [دوره 6، شماره 4 (پیاپی 24)، 1398، صفحه 57-68]

ن

  • نیاز اطلاعاتی بررسی نقش والدین، معلمان و کتابداران در آموزش مهارت‌های سواد اطلاعاتی به دانش‌آموزان [دوره 6، شماره 3 (پیاپی 23)، 1398، صفحه 11-24]

  • نگاشت علی ارائه الگوی پیاده‌سازی اینترنت انرژی در سازمان‌های دولتی کشور با رویکرد تحلیل گزینه‌های استراتژیک و نگاشت علی [دوره 6، شماره 4 (پیاپی 24)، 1398، صفحه 11-24]

  • نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور همخوانی منابع کتابخانه‌های عمومی با نیاز کاربران: مطالعه تطبیقی کتابخانه‌های عمومی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران و نهاد کتابخانه‌های عمومی شهر تهران [دوره 6، شماره 3 (پیاپی 23)، 1398، صفحه 33-44]

  • نهادهای کتابخانه‌های عمومی ایران شناسایی نقش سبک‌های تفکر کارکنان نهادهای کتابخانه‌های عمومی ایران در ارتباط با ویژگی‌های کارآفرینی [دوره 6، شماره 4 (پیاپی 24)، 1398، صفحه 81-90]

و

  • واژه های کلیدی: معماری بررسی وضعیت به کارگیری معماری امنیت اطلاعات در کتابخانه‌های عمومی ‌استان مازندران براساس استاندارد ایزو /آی ای سی 27002 [دوره 6، شماره 2 (پیاپی 22)، 1398، صفحه 35-50]

  • ویژگی‌های شخصیتی شناسایی نقش سبک‌های تفکر کارکنان نهادهای کتابخانه‌های عمومی ایران در ارتباط با ویژگی‌های کارآفرینی [دوره 6، شماره 4 (پیاپی 24)، 1398، صفحه 81-90]

ه

  • هستی‌شناسی بررسی روش‌های ارزیابی هستی‌شناسی [دوره 6، شماره 2 (پیاپی 22)، 1398، صفحه 25-34]

  • همترازخوانی سوگیری در همترازخوانی [دوره 6، شماره 2 (پیاپی 22)، 1398، صفحه 51-62]

ی

  • یادگیری الکترونیکی سنجش میزان آمادگی یادگیری الکترونیکی دانشجویان تحصیلات تکمیلی مؤسسه آموزش عالی جهاد دانشگاهی خوزستان [دوره 6، شماره 4 (پیاپی 24)، 1398، صفحه 57-68]

  • یادگیری خودتنظیم سواد اطلاعاتی، یادگیری خودتنظیم و اعتیاد به اینترنت در دانشجویان دختر تحصیلات تکمیلی [دوره 6، شماره 3 (پیاپی 23)، 1398، صفحه 25-32]

  • یادگیری دوسوتوانی نقش سرمایه اجتماعی در توسعه یادگیری دوسوتوانی و انتقال دانش (مورد مطالعه: اعضای هیئت‌علمی دانشگاه ‌آزاد اسلامی و پیام نور) [دوره 6، شماره 4 (پیاپی 24)، 1398، صفحه 69-80]